Мій тріп в Гімалаях

Впечатления от путешествия к базовому лагерю Аннапурны

Враження від подорожі До серця Аннапурни (Непал) в жовтні 2011.

Даним давно, ще в минулому житті - в далекому 2010-му я вирішив, що моє існування порожньо і одноманітно і що так далі тривати не може. Я ніколи не робив нічого по справжньому вартого і цікавого, а просто плив за течією мріючи про чужих, нав'язаних ящиком і суспільством цілях і цінностях. У підсумку я уперся в стіну і вирішив, що це найкращий момент для того, щоб змінити своє життя раз і назавжди))). Я вирішив поміняти все - починаючи від зовнішності, харчування, ваги і характеру, закінчуючи способом життя, колом спілкування і захопленнями.

Так ось про захоплення - я завжди хотів подорожувати, але чомусь постійно відкладав це на потім, знаходячи все нові і нові причини. І зараз було саме час цим зайнятися ...

& nbsp; Я шукав що-небудь таке, куди можна піти одному, без друзів і вирішив почати з простого пішого походу по Криму. Я цілодобово курив інтернет - поглинаючи гігабайти інформації, паралельно закуповуючи відповідне спорядження. Коротше в піший похід я так і не потрапив, але в Крим таки з'їздив))) - ось звіт. & nbsp; & nbsp;

В результаті мої нескінченні пошуки привели до того, що я вибрав самий, на мою думку, цікавий і недорогий маршрут і в жовтні 2011 - поїхав в Гімалаї))))))))))

Їдемо)))

до Києва я добрався один ... Ну, загалом це не цікаво)) в аеропорту Борисполя до мене підійшов дивного вигляду чоловік, і запропонував таксі до Катманду)) - я його природно послав, а виявилося, що це Денис з нашої групи намагається вирахувати за зовнішніми ознаками інших)))

До Шарджі долетіли успішно, а там нас чекала екстремальна ночівля на підлозі під кондиціонерами)))

& nbsp;

А потім був черговий 4,5 годинної переліт до столиці альтернативного екстриму - Катманду)))) Взагалі Гімалаї мене здивували ще в літаку. За 9 з гаком годин польоту, я звик, що все насвете знаходиться ПІД нами. Моря, міста, хмари, Кавказ - все внизу. Так ось Гімалаї були збоку - Тупо вздовж паркану летіли !!!!!!! )))))))

А ось від подібних видів, ще при підльоті до Катманду, в мені щось переключиться, причому зі звуком, і схоже, що назавжди))) ))

Ми благополучно приземлилися, оформили візу, забралися в свій автобус і поїхали шукати місце ночівлі))) Те що було далі я толком не пам'ятаю, по тому що перебував у неймовірній ейфорії від венегрета з специфічного запаху, нескінченних сигналів водіїв, купи нависають проводів, реклами, машин, будинків .... В обчем це треба було бачити)))

Ми цілий день сперечалися яке у них там рух лівосторонній або правосторонній. Реально там їде кожен так, як йому треба і при цьому ВСЕ весь час сигналять, як би попереджаючи про те що вони їдуть))))))))))) Поступається дорогу той, хто першим злякався))))))) особливо мені сподобалося їхати в місцевому таксі, на передньому сидінні, яке довгою всього метра два-два з половиною разом з капотом))) - ось це був екстрим))))) в обчем я закохався в Катманду і їх правила дорожнього руху !!! !!

& nbsp;

Поки ми заселялися, Ніна вицепіть проходить повз місцевого Будулая)))

На наступний день ми поїхали в Покхару. Дорога в основному йшла по крутому гірському сепантіну, вигинів дороги дуже багато і водила постійно сигналить, щоб привернути до себе увагу - це у них така профілактика ДТП))). Нам ще пощастило, що ми цілком помістилися в автобус, інакше б довелося їхати на даху)))

іноді зупинялися перекусити і за одне помилуватися місцевою рослинністю.

& nbsp;

У кожному автобусі є штатний хлопчик-парктроник. Він допомагає водію паркуватися на вузьких вуличках непальських міст, просто постукуючи по кузову автобуса під час паркування. Чим ближче до бар'єром, тим частіше стукає)))

Вид з балкона нашого готелю))) Це суворі Непальські покрівельні саморізи))))))))))) ))) насправді щоб дах не полетіла - ну не винайшли вони ще цвяхи)))))))))))) у всіх містах дах кріпиться тупо тим що на покрівельну жесть сладивают маленькі валуни))) А в гірських селах даху відразу з пластів скелі роблять - я особисто бачив, як непальці за допомогою клина і кувалдометра заготовляли будматеріали прямо з сусідньої гори))))

& nbsp; & Nbsp;

У етотдень ми встигли обплавати на острів на озері Фева

& nbsp;

І для розминки забралися на гору з буддистської ступою на верху

А на наступний ранок я пожартував, що мовляв & laquo; моя сусідка Катя & ndash; блондинка, і даремно вона від мене втекла ночувати в інший номер, може бути через тиждень спільного життя, я б зробив їй пропозицію))) & raquo; & nbsp; В той момент я ще вважав цей жарт & ndash; жартом)))))))) На фоте Катя мучить Кошенят))))))))))))

Потім нас відвезли на напіврозваленому автобусі ближче до гір і нарешті почався трекінг)))

& nbsp;

Висуваємося в черговий марш-кидок до наступної точки)))) На фоте - Таня з Москви.

Ось ця ягідка, перші 40 секунд має просто небесний смак - нічого більш ніжного, соковитого, солодкого і приємного я собі навіть і уявити не міг)))))) А потім це перетворюється в Червоний перець - жесть неймовірна - здається, що зараз шкіра з усього рота злізе. Місцеві казали, що 3 ягідки можуть бути смертельною дозою - але ми начебто вижили)))) & nbsp;

Непальці на стільки близькі з природою, що тримають вулики з дикими бджолами прямо під дахом власного будинку)))) & nbsp;

& nbsp;

А це одна з місцевих вимагачка цукерок. Іду я значить по гірській стежці біля якоїсь села - сидить це диво)))))) Дівчинка не моргаючи звичним рухом руки бере у мене цукерку і на моє запитання на чистій російській мові - & quot; Чи можна тебе сфотографувати & quot; не замислюючись киває і каже - & quot; Yes & quot ;. Навряд вона мене зрозуміла, але за цукерки там готові на все)))) & nbsp;

У горах Непалу дуже багато невеликих сіл і в них повно дітей.

Діти завжди раді, щасливі і посміхаються - ніхто ні разу не бачив плаче кіндера))) & nbsp;

& nbsp;

Наш лодж - тут ми спали і їли))))

Удвох з українцем Дмитром ми злазили в гранично екстримальних радіалку воооон до того ущелині. Так, ми теж з початку думали - а що там такого, а в підсумку дивно що цілими назад повернулися))))))) & nbsp;

Коротше гуляємо по Гімалаях. В основному по гірських стежках. Зліва стінка, з права - обрив. Так ось з часом не просто зник страх висоти, а взагалі свідомість перемикалася на більш насущні речі, наприклад як найбільш економно витрачати сили, щоб дійти до наступної точки ночівлі, як не втратити свідомість від зневоднення, як частіше дихати в виряджені повітрі, як офігев від чергового виду не забути зняти його у всіх ракурсах))) і т.д. & Nbsp;

& nbsp;

Насяльника))). З ним удвох ми полізли на край ущелини зробленого зійшов льодовиком.

& nbsp; А ось це вид був самим космічним з напевно все, що було на треку. Фото ВЗАГАЛІ не відображає глобальності ЦЬОГО! Природно бачили це чудо не всі, а тільки самі безбашенні - я і Кирило))) & nbsp;

Її величність - Аннапурна))) & nbsp;

& nbsp;

Так, так - спати в базовому таборі доводилося в умовах наближених до бойових & ndash; добре, що хоч спальники у всіх були теплі))) Увечері від відсутності тиску мені дико розболілася голова - почалася горняшка, але коктейль з спазмолгона з цитрамоном мене врятували)))) & nbsp;

Світає)))

& nbsp; А це мій Непальський один - Дурга. Він мені допоміг забратися на шматок скелі, що стирчить з гірки - було досить стрьомно, але я все ж в зважився)))))) І все це на висоті близько 4450 метрів)))) & nbsp;

Схід Сонця над Мачапучаре))))) & nbsp;

& nbsp; Не дивлячись на втому і відсутність кисню ми просто літали від захвату))) & nbsp;

Пора назад - прощай Святилище Аннапурни)))))) & nbsp;

& nbsp;

А це вже я, з непальської дівчинкою обіймаюся))) За це, до речі вона триндюлей від мами отримала (((& nbsp;

З під ніг розбігаються маленькі варанчікі))) & nbsp;

А в далеке все ще видніється красуня Мачапучаре))))))))))))))))))))) & nbsp;

& nbsp;

Вночі в останньому лодже місцеве плем'я влаштувало нам танці і подарувало кожному з квіткового намиста (все це за денігі, звичайно ж)))))))). Страшенно не хочеться розлучатися з Гімалаями, але в переди нас ще чекає екскурсія по Катманду))))))) & nbsp;

& nbsp; & Nbsp;

Прокинувшись за звичкою в пів на п'яту ранку, ми з моєю сусідкою по кімнаті вирішили піти погуляти по ранковому місту. Такі енергетичні розв'язки там майже на кожному перехресті)))) Якщо придивитися - на стовпах висять бухти просто скручених проводів. Мені розповідали, що якщо десь щось обривається - знайти причину нереально, тому відразу тягнуть новий провід))))))))))))))))))))) & nbsp;

Довелося запозичити в готелі тапочки для душу)))) & nbsp;

Спочатку на екскурсію нас повезли в Пашупатинатх. Похмуре індуїстська місце, в якому вони прямо на вогнищах спалюють своїх померлих і потім кидають то, що залишилося в річку. Важка, негативна атмосфера ... Там навіть мавпи злі і кидаються на людей.

& nbsp; & Nbsp;

& nbsp; А садху жадібні і фота тільки за гроші))))) & nbsp;

І на противагу йому - Буддистская Ступа миру. Там панує атмосфера радості, тепла і постійного свята))))))) Неймовірний позитифф. Хочеться залишатися там якомога довше !!! & Nbsp;

& nbsp; Коротше якщо мені доведеться коли-небудь виконати дитячу мрію і звалити на ПМЖ в Азію я виберу шлях буддизму в порівнянні з індуїзмом. & nbsp;

Місцеві зірки - я навіть не пам'ятаю де їх сфоткали - просто вже вдома знайшов фоту на картці))))) )) & nbsp; & Nbsp; & Nbsp;

& nbsp; & Nbsp; & Nbsp;

У мавпячому храмі))))) & nbsp;

Always Coca-Cola))) Бідних макак підсадили на цю хімію, як на наркотик, вони навіть потім то що розлили з землі злизують ... & nbsp;

& nbsp;

І щоб напевно дожувати цей день - ми пішли дивитися живу богиню Кумарі)))))))) Вона повинна з'явиться в одному з цих віконець. Фотики змусили заховати пригрозивши штрафом в 1000 доларів. Було б що там дивитися !!! Маленька загнобленная дівчинка, яка живе по хвилинах, не може спілкуватися з однолітками і вийти зі свого ув'язнення. Цілодобово за нею стежать і змушують вчитися і дотримуватися всілякі старовинні ритуали. Вона навіть не дивилася на людей які заплатили гроші за вхід. Було видно, як їй це все неприємно - Загалом це жорстоке поводження з дитиною, прикриваючись традиціями, прівратілась в стабільне джерело доходу))))) & nbsp; & Nbsp;

На наступний день ми зрозуміли, що здорово дістали нашого провідника - Кирила своєю самостійністю і з цього вирішили дати йому відпочити і розбрелися по Катманду хто куди. Я з невеликою групою Crazy Ukrainian поперся на таксі в Патан)))) & nbsp;

Храм, дзвін, літак. Все переплелося в цій казковій країні)))) & nbsp;

& nbsp;

Тут & nbsp; описано далеко не все - фот і подій було занадто багато, але щоб не втомлювати читачів моєї балаканиною я вирішив зробити звіт таким & nbsp; коротеньким))) В обчем не судіть строго ))))

Основне враження таке - Непал Виносить мозок і розриває душу на частини. Там потрібно просто побувати !!!!! Ніякими словами і картинками навіть близько ЦЕ передати неможливо !!!

Просто поїдьте туди і пройдіться пішки з рюкзаком без портерів по прокладених стежках хочаб до висоти базових таборів - там зрозумієте в якому місці виділяється екстрим)))))))))))) ))) Так навіть цього не потрібно - просто злітайте в Катманду і погуляйте по місту))) Повірте це весело !!!!

А ще як вам таке - Прогулятися по чужій країні, у чорта на задвірках, без знання мови, вночі, з величезним рюкзаком, в джунглях, по стежці йде по краю прірви, в компанії 4-х втомлених, голодних і абсолютно незнайомих тобі людей))))))))))))

Або, наприклад, потримати в руках справжнього інопланетянина)))

& nbsp;

Життя там дійсно б'є ключем, часто по голові & nbsp; А особливо в Непалі - це просто неймовірна, казкова країна. Те що в ній відбувається неможливо пояснити нашим застереотіпленним мисленням. Просто потрібно сприймати це так як є)))))

Якщо, наприклад людина любить лежати на шезлонгу і попивати чого небудь алкогольне в готелі & laquo; все включено & raquo; - то йому може не сподобається подібні умови))))) В гірському трекінг Взагалі все по іншому - Йти в гору по жарі обливаючись потом, з важким рюкзаком на плечах і ковтаючи як риба рідкісний повітря - задоволення ще те)))) але воно правда, з лишком винагороджується приголомшливими видами, незапланованими пригодами і знайомством і спілкуванням з приголомшливими і неординарними людьми)))

А ще я познайомився з неймовірною дівчиною - але це вже зовсім інша історія)) ))))

На цьому все, Поки))) Ще обов'язково побачите !!! ))) & Nbsp;

Епілог

По грошах, у мене наприклад, вийшло приблизно так: 725 квитки на літак, + 435 дав провіднику (в цих грошах оплата автобуса, готелів, прибуток провідника і купа ще всього) + 25 віза + 340 харчування за весь тур, таксі, шмотки, сувеніри, платні пам'ятки і інша нісенітниця. Разом - 1525. Треба сказати, що я грошима особливо не розкидався - фанту на треку по 3 долари за баночку пив тільки пару раз)))))) & ndash; інші, можливо витратили трохи більше. Сюди не включений мій проїзд Мінськ-Київ-Бориспіль і назад. А так же витрати на екіпіровку - Я їх розтягнув на цілий рік, з цього сам вже не пригадаю))))

Огроменное Спасибі сайту www.OutdoorUkraine .com і особисто його власнику і нашого провідника - Кирилу Ясько за те неймовірна пригода, яка нам вдалося пережити, за купу емоцій, життєвого досвіду, нових друзів і всього-всього того, що просто неможливо передати словами, тому, що це можна тільки відчути самому!

& nbsp; У звіті використано 55 фото з них: 2 - Дениса Меренкова, 3 - Каті Суховій, 2 - Романа Сосновського, 2 & ndash; Марини Склярової, 2 - Сергія Сметанюка, за що їм величезне спасибі))) Решта фоти & ndash; мої, тобто - Олексія Чукардіна))) & nbsp;