Похід на виживання

Автор: Марина Склярова из Харькова группа - майский поход крым 2009

Холодний, дощовий і туманний Демерджі-тур 1-3 травня 2009 року.

Запланувавши цей захід ще в лютому, я кілька разів уявляла, як це буде, мій перший похід і життя в наметах. Я бачила себе без нічого, у веселій панамі і сандалях, весело скаче по галявинах, фотографуючи яскраві квіти, маки, наприклад. А навколо мене літають метелики, жучки, вобщем життя повним ходом ...

День перший - Розминка.

І ось, відбулося, ми вже в Сімферополі. Ми брали у Кирила рюкзак на прокат, представляла я його маленьким, в реалі виявився більше нашого - 70-ти літрового. Вперше одягнувши на вокзалі повний рюкзак, мене почало хитати і тягнути назад. Шукаючи рівновагу і єднання з цієї велетнем, мої уявлення про повітряне поході потроху розсіювалися ...

начало - Ангарский перевал на Пхал-Кае Прочекавши пару годин в очікуванні нашого транспорту (тролейбуса) ми, нарешті, на місці і наша група здійснює перші кроки вгору по Ангарського перевалу. У тілі розтікається тепло, вже нікому не холодно і я в очікуванні першого привалу. Тут же приходять ясні думки про те, що непогано було б бігати вранці перед походом і що у мене на даному етапі немає маневреності для фотополювання, вся увага йде на рівновагу і дихання.

День з самого ранку видався похмурим, мрячить дощ і ось ми вже в тумані. Весь перший день ми дерлися вгору по кінним стежках крізь густий туман. Сили були на межі і ноги ледве пересувалися. Дуже хотілося скинути з себе горб, присісти, поїсти і поспати. Навесні тут і не пахло. Більше нагадувало тривалу осінь. Землю товстим шаром вислали торішнє листя, зелені практично немає, переважні кольори коричневий, сірий, чорний, жовтий. По дорозі зустрічалося багато повалених дерев, вирваних з корінням вітром.

Перший день видався дуже виснажливим через довгих підйомів.

всадники Катя зачитывает меню

Всіх хвилювало питання обідо -Вечеря. Коли почали готувати довгоочікувану їжу виявили відсутність солі, що трохи нас спантеличило. У приготуванні були задіяні миті чан і ополонік, останній Катя навіть витерла насухо серветкою :)

Ми наситилися перетравленими НЕ солоними макаронами з тушонкою, які впали грудкою в шлунок, поклавши кінець першого дня.

День другий - Виживання.

Вимкнувши будильник, який помилково задзвонив в 5 ранку, я почула чудове, до сих пір мною не чув, спів птахів. І, здавалося, ніщо не віщувало біди. Вилазити з намету не хотілося, тому що на вулиці злегка накрапав дощ. Після ранкової трапези, впіхнув свої тіла в плащі і кульки, ми рушили в дорогу. Грунт під ногами стала розмокати і роз'їжджатися під ногами. Глина товстим шаром & nbsp; налипала на кросівки і хотіла роззути мене. Пальцях доводилося с'ежіваться грудочкою, утримуючи кросівок на нозі. Величезний капюшон пончо від дощу закривав огляд.

доброе утро минута покоя там были туристы с детьми! (не в нашей группе)

через негоду наш провідник Віктор вирішує трохи змінити маршрут. Подолавши черговий підйом вгору, ми бачимо сніг! Ось вони, мої метелики і квітучі маки ... далі ставати цікавіше. Зупинитися і зробити зупинку можна, йде дощ, дме вітер і всюди бруд. До того ж туман стає нашим постійним подорожнім. Через кілька годин підйомів і спусків Віктор каже, що ми заблукали! Чесно кажучи, спочатку мене це навіть тішило, ось вони, пригоди, яких я шукала, думала я. Туман густішає, видимість пропадає і доводитися триматися купкою, щоб не загубитися. Ми виходимо на яйли.

вид на Чатырдаг & nbsp;

М'язи ніг, рук та інших частин тіла, яких я раніше не відчувала, кажуть, що сили скоро вичерпаються. Починає дути не просто вітер, а холодний вітер. Ми одягнені по вчорашньої моді - футболка і зверху вітровка. Швидка, на скільки це можливо, ходьба вже не зігріває. Пончо від дощу на мені і Дениса раз у раз здіймає вгору потік вітру. З внутрішньої сторони пончо з'являється піт. Весь одяг якось непомітно стає мокрою. В ногах хлюпає жижа з водою і брудом, штани повністю намокають, як і вітровка, руки давно вже скрижаніла. Ледве пересуваючи ногами, тремтячими вже не тільки від напруги, але і від холоду, ми йдемо по розмитій дорозі. Вже нічого не розумієш, ні про що не думаєш, нічого не бачиш, йдеш, як солдат - прямо. І тут мої ноги ковзалися, я втрачаю рівновагу і ось я лежу в грязі на боці. Незграбний капюшон пончо закрив мені обличчя, я нічого не бачу, рюкзак не дає можливості поворухнутися. Як все-таки добре, що в походах є такі люди, як замикають. Спасибо большое Денису, що йде поруч зі мною, і замикає Олександру, які мене підняли. Після невеликої струсу я трохи прийшла до тями і почалася друга стадія - сміху. Але не надовго.

Віктор знову зупиняється, дістає з кишені чарівний шаманський бубон - компас. Але не тут-то було, компас намокає, стрілка плаває в дощовій воді, не показуючи точного курсу. У мене кудись зникла іронічна посмішка і жага пригод. Ми знову змінюємо курс, не бачачи ніяких розпізнавальних знаків: ні доріг, ні гір, ні дерев. Навколо коров'ячі кізяки, млява трава, туман, дощ і пронизливий вітер. І ось ми приходимо в глухий кут - праворуч від нас починаються гори, прямо і ліворуч - обрив. Далі дороги немає.

LOST - затерянные в тучах майский снег в Крыму & nbsp;

Віктор приймає рішення повзти на гору вгору. Я думала, він жартує. Ось я вже стою на каменях, знизу мене підпихати, зверху рука Віктора тягне мене вгору. Моє пончо ширяє поруч зі мною, як пачка на балерині. А на верху той же пейзаж - все в тумані. Починається град. Тут тіло говорить, що воно зараз скукожіться, і ми робимо двох хвилинну зупинку, щоб знайти в рюкзаках кофти. Знявши ненависне пончо, потім рюкзак, вітровку, залишившись у футболці під градом, я надягаю кофту і шапку. Тіло стогне від радості.

Уже скоро ми виходимо до якоїсь дорозі, на якій нам раз у раз зустрічаються низки таких же, як і ми, блукали туристів. У кожної групи свій провідник, свій маршрут і одна біда - немає орієнтирів. Віктор черговий раз змінює напрямок, ми починаємо робити петлю, намотувати кола, зустрічати одних і тих же людей з інших груп. Все як в бреду, поганий сон, мене тут немає. Я не можу зрозуміти, як можна з великим стажем лазіння по горах і туризму заблукати, повинна ж бути карта, компас, GpS чи що ?! Мені хочеться вкусити Віктора за ногу.

До нас прибиваються два втрачених в тумані подорожнього, вони дають нам свій компас, і ми виходимо на дорогу. Тупаючи весь день! з одним 2-х хвилинним відпочинком для переодягання, Віктор обнадіює, що ще через годину ми буде на місці, що ми на вірному шляху. З останніх сил ми волочилися свої тіла в пошуках притулку, води і дров.

как развести костер сушка у костра & nbsp; & nbsp;

Притулок знаходимо поруч з партизанської галявиною. Бажання одне - зігрітися і переодягнутися в щось сухе. Поки ми ставимо намет, Віктор майстерно розводить багаття за методом Зої Космодем'янської, використовуючи тільки мокрі гілки, на мокрій землі і маючи сірники і туалетний папір. Засунувши ноги в кульки, ми вирішуємо сушити мокрі кросівки над багаттям. На гілочках і рогатка по колу від багаття висить все розмаїття нашого одягу. Другим колом сидимо ми.

О, як смачна була гречана каша того вечора! Наповнюючи шлунки просто дивовижним обідо-вечерею, стрес від пережитого дня потроху сходить і, здається, тепер нам нічого не страшно. Чай тепер можна сміливо заважати зламаною палицею, ополонік вже ніхто не протирає, бруд вже не страшна.

Того вечора підгоріло багато нашого одягу - шкарпетки, кілька пар взуття, кофта. Але і це вже було дрібницею, адже ми дійшли!

ВКУСНАЯ каша! четверо в одной палатке не считая фотографа & nbsp;

Зізнаюся днем, до того, як всі думки покинули голову і тіло впало в кому, я йшла і думала, що я тут роблю? Думала про те, що я - горе-турист і навряд чи їм ще коли-небудь буду. А були моменти, коли просто хотілося скинути мій 70-ти літровий рюкзак, який просто впивався в тіло, і зупинитися, може навіть розридатися, як остання дівчина, але ніхто не здався.

Цей день об'єднав нашу групу, зробив нас сильнішими. Зараз я згадую цей день з посмішкою, все тіло болить, але це біль приємна.

День третій - Повернення.

Третій день був уже не страшний. У мене знову задзвонив будильник в відключеному телефоні в 5 ранку і день мій почався з приємного, що пестить слух, співу птахів. З думками, що це не день бабака, я лягла спати далі. Ця ніч, на відміну від першої, була прохолодною, і вилазити з намету ніяк не хотілося.

p style = "text-indent: 35.4pt"> Прокинувшись вранці, крізь намет було видно сонце! Так, саме його ми всі чекали. Ну не може ж гізметіо так всіх обдурити! Поки ми вирішувалися вставати чи ні, сонце сховалося і знову небо затягнуло хмарами.

дорога ноги грязи не боятся

Коли ми рушили в шлях знову почав накрапати дощ, але не такий як учора. Дороги і раніше були розмиті, ноги все так же ковзали, але сьогодні вже ніхто не обходив бруд, ніхто її не боявся. Майже весь день ми спускалися, підйомів було не багато. Моє тіло набуло гнучкість, і я вже присідала з рюкзаком, прокинулося бажання фотополювання.

Досить швидко дійшовши до кінцевого пункту, частина хлопців поїхали до Сімферополя, т.к їх потяг раніше всіх відходив. А ми вп'ятьох, два бійці з Харкова і три з Москви, вирішили піднятися за час, що залишився до водоспаду Джур-джур.

райская иддилия водопад Джурджур в мае Я (Марина) у водопада & nbsp;

вимазали в грязі остаточно, ми дісталися до нього. Це перший водоспад, який я побачила у своєму житті, вид приголомшливий. Назад від водоспаду до зупинки ми їхали на відкритій машині по досить вузькій, слизькій дорозі з божевільним водієм, який не бажав гальмувати на поворотах. Це було як атракціон Американські гірки.

Підсумки.

Виктор Семенович - проводник За ці дні ми бачили піших туристів, вело туристів, туристів на байках, на джипах, конях і навіть на квадроциклах . Ми побачили інший Крим, невидимий з боку пляжу, коктейлів і клубів. Всі три дні нас поливало дощем, ми губилися, мокли, замерзали. & Nbsp; Після всього пережитого, починаєш цінувати прості речі, розумієш, що дійсно, для щастя потрібно зовсім небагато і всі це у тебе є.

Весь наш одяг брудна, місцями пропалені з запахом багаття і поту. Але, & nbsp; чорт забирай, це було здорово!

& nbsp;

p . S . Я не знаю толком, де ми ходили , як називалися гори, що оточують нас, яких не було видно з-за туману. Описані мною події, може, трохи перебільшені, але все саме так і було. Спасибі хлопцям за підтримку духу запальними піснями і, звичайно ж, нашого провідника - Віктору Семеновичу Тельнов.