Відео звіт про похід на Лофотени

влоги про трекінг на Лофотенських островах , Норвегія

В липні 2017 ми вперше побували на Лофотенах і особисто мені цей похід запам'ятається надовго. По-перше, Лофотенськие острова просто прекрасні, а по-втори ... (ой, що це я). А в найперших у нас була неймовірно крута команда. Тільки уявіть собі -пейзажі від яких підкошуються ноги і твої сусіди-гумористи, які цей факт відразу все швиденько перетворюють в анекдот. На щастя у вас є можливість краєчком ока зазирнути в наше пригода - в цьому поході я традиційно знімав влоги. Дивіться відео з теплою Норвегії та підписуйтесь на наш канал.

Все почалося в норвезькому містечку з прекрасною назвою Буді. Хоча нам звичніше називати його Бодо. Ми прилетіли туди з Осло, пересіли на швидкісний катер і помчали в Сволвер.

За багнистих стежками ми рухаємося до секретного МІСЦЕМ СИЛИ справжню назву якого не варто вимовляти вголос. А по шляху ми б'ёмся над вирішенням головної проблеми туристів на Лофотенах. ми намагаємося зрозуміти де закінчується море і починається озеро ... Так, ви маєте рацію. Похід тільки почався, а ми вже страждаємо фігньою. І далі буде тільки гірше.

Незважаючи на велику кількість снігу і льоду в оточуючих пейзажах погода на Лофотенських островах виявилася несподівано спекотною. Нарешті почалося справжнє літо (попередні пару тижнів ми мерзли в Ісландії) і нам терміново захотілося скупатися.

Дуже важкий день. На тлі неприродною (для Заполяр'я) спеки ми ліземо по абсолютно безглуздою трубі щоб дізнатися, що в довгоочікуваному озері на вершині (в Норвегії завжди так) не можна купатися. Бойовий дух зломлений, списи затупились, ми йдемо в монастир - крихітну хатинку на краю приморського болота.

Болотні вівці відростили ласти і віртуальні дзвіночки ... А ми змушені плямкати по бруду і просити у місцевого населення води напитися. Так, багато на нашому місці давно напилися б. Але ми розслабляємося інакше. Дивіться і запам'ятовуйте - ми миємо посуд в найкрасивішому заході на північ від екватора.

Русалки і форельки нас не зупинили! Ми спускаємося в містечко Лекнес щоб реалізувати головну мрію туриста - потрапити в продуктовий магазин посеред походу. Хоча наші рюкзаки повні їжі, але все одно хочеться чогось такого і ми весело топче стежку і асфальт аби встигнути в магазин (до того як звалить наш автобус на наступний острів). Так,ввечері ми по тунелю потрапляємо на острів Flakstadøya (Флакстадёйа) і ставимо табір посеред чиєїсь недостороенной дачі. Не знаю чим це пояснити але то був один з найромантичніших вечорів в поході по Лофотенах.

Пейзажі канули в тумані. Йдемо і балакаємо, щоб не заснути на ходу. Зате в кінці отримуємо суперприз - колоритні села Нусфьорд з будиночками на палях, сушеної рибкою і ретромагазіном.

На контрасті з похмурим і важким вчорашнім днем ​​(див попередню серію) сьогоднішнє подорож по острову Флакстадёйа здалося легким і на рідкість мальовничим. Не було великих перепадів висоти, ми йшли вздовж моря, милувалися новими (для нас) Лофотенская островами і навіть пообідали нікуди не ховаючись, а навпаки вивернувшись на сонечку.До вчечеру ми прийшли в містечко Рамберг розташований на північному березі острова. А тому погода тут дещо інший - сильний вітер гнав над водою клапті туману. У Рамберга ми сходили в супермаркет (йогурт !!), оселилися в офіційному кемпінгу (щохвилинний душ) і злегка постиралися.Користуючись нескінченним світловим днем ​​я до 23:00 заліз на оглядовий майданчик на горі Нуббен і проводив сонце за горизонт.

Цікавить відпочинок на морі? Безлюдний піщаний пляж оточений мальовничими скелями? Я знаю таке місце! Це пляж Квалвіка на острові Москенесёй в Норвегії ... Ну да, в Норвегії. А що тут такого? Це один з Лофотенських островів розміщених трохи за полярним колом. Дуже популярне місце для відпочинку. Але туристи тут своєрідні -вони все більше в гори лізуть, а на пляжі рідко зависають.

Тому і щодо безлюдно на чудовому пляжі Квалвіка, куди ми приперлися з рюкзаками і наметами переваливши через гірських хребет. По ходу забралися на гору Ryten щоб злегка провітритися. Хе-хе-хе. Провітрилися. Вийшло на всі 100)) Але пригоди на цьому не закінчилися -ми пішли на сусідній пляж по екстремальній стежці. А потім і зовсім звалили від моря в болота. І це замість того, щоб залишитися на березі і купатися з норвежками))

Швидкий і мокрий день. Триває боротьба з гравітацією і лінню на острові острів Москенесёй (Лофотени). Ми відчайдушно поспішаємо на катер, щоб перетнути черговий фьорд. І тому ми незграбно карабкаемся по мокрому камінню, ігноруємо пляж Horseid, опираємося дикому вітрі і майже не робимо привалів. Зате в кінці дня отримуємо заслужену нагороду -комфортабельний кемпінг з гарячим душем і сушаркою для взуття.

Після вчорашньої жесті половина групи залишилася релаксувати в кемпінгу, а ми вирушили в радіалку до затоки Стокквік. До самого затоки ми в підсумку спускатися не стали, зате пообідали на приголомшливо красивому перевалі, мало не вплуталися в чергове спортивне безумство (біг за автобусом) і нарешті вживу побачили болотних кроликів.

Радіалка в сторону Херманнсдальстінден - найвищої гори на острові Москенесёй. Через складний рельєф і нестачі часу ми так і не досягли вершини, зате побували в настільки чарівних долинах, що навіть почали переживати за товаришів, які все це пропустили - раптом їх жаба задушить ?.

Гранд фінал походу - за 3 години до порома ми біжимо в експрес-сходження на Рейнебрінген (найкрутіша панорама на Лофотенських островах) і співаємо під гітару (тільки класика, тільки хардкор).