Щастя Гімалаїв

Cчастье Гималев

Звіт про трекінг в «Базовий табір Аннапурни» Непал, листопад 2013.

Щиро бажаю тим, хто хоча б раз побував в горах, опинитися в Гімалаях! Друзі, ви не пошкодуєте! Опинившись там в поході, ви ще згадаєте мої слова! Адже це та країна, яка перевертає в нашій голові багато і у кожного напевно своє: по іншому починаєш дивитися на життя, переоцінюєш її і ще більше любиш за достаток, красу і неповторність! І сьогодні Гімалаї знову манять мене, хочеться знову коли-небудь, в найближчому або далекому майбутньому опинитися в цьому дивовижному світі!

НАМАСТЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ !!!!!!!!!!!!!!!!!

Перш за все звіт хотілося б почати з того, як стала моєю мечтою- поїздка в Непал в піший похід. Лише одного разу, випадково, зовсім випадково, опинившись вперше в кримському поході, мені стало зрозуміло, що це той вид відпочинку, від якого я отримую величезне задоволення ... І ось серед моїх п'яти похід по Криму я познайомилася з дивовижною дівчиною Терой. А після ми стали похідними подругами, періодично зустрічалися і серед однієї такої зустрічі, а вона якраз повернулася з Непалу, я слухала її дивовижний, нехай і короткий, розповідь про Гімалаях, про те, що вона бачила. І це звучало настільки красиво, захоплююче, а який у неї погляд був, коли вона згадувала цю поїздку Непал (до сих пір цей погляд стоїть перед моїми очима), що мені моторошно хотілося подивитися фотографії, а згодом почитати звіт, написаний з її вуст. І ось тоді я собі сказала: я обов'язково полечу в Гімалаї, не знаю поки коли, може це буде скоро, може років через 10, але обов'язково реалізую свою мрію, навіть своїм рідним як то таке заявила !!!!

І пройшло всього лише два роки як всі обставини в житті склалося на користь того, що я все таки повинна була побачити цей ДИВОВИЖНИЙ СВІТ і природу (буду не раз повторюватися, але це було ДИВОВИЖНО !!!!! ) ідаже на початку літа 2013 року заявила рідним: я полечу восени в Гімалаї !!!! (А якщо чесно, то сама в цьому сильно сумнівалася). І все склалося так, що вже в кінці серпня я купувала квитки на літак Москва-Непал-Москва на сайті airarabia.com. А 9 листопада вранці дособіровала рюкзак, одягала його на плечі, і ще не розуміючи, що їду реалізовувати свою мрію, що не нагальної, щасливою ходою до вокзалу просувалася на поїзд Кіров-Москва. У Москві заскочила до тітки в гості, а вже від її будинку метром, аерокспрессом їхала в аеропорт. Не кваплячись пройшла реєстрацію, погуляла по аеропорту і вже ближче до посадки зустрілася з одним з попутником похода- з Сергієм, який приїхав з Санкт-Петербурга ... ..И тоді я подумала, це здорово, що буду добиратися до Катманду не одна, та й майбутня ніч в Еміратах повна невідомість (переліт до Катманду з пересадкою в Еміратах і ночівлею в аеропорту) .. Ось ми і прилетіли в Емірати, і тут мої враження все збільшувалися і збільшувалися ....

аэропорт Шарджа

Аеропорт, наповнений еміратцем, непальцами і багатьма іншими націями і серед усього цього в натовпі ми побачили нашу ще одну попутницю-Катю. І після ми намагалися поглядом знайти двох попутників з України, які також повинні були на наступний день вранці відлітати з Еміратів на Непал. Але наші спроби були безуспішні. Часу вже 11 ночі, моторошно хочеться спати після поїзда, перёлёта і серед усього того, що відбувається -не розумієш, як можна заснути на підлозі (так спали багато еміратци в своїх білих шатах). І тут до нас несподівано підсів молодий чоловік російської національності. Як виявилося в подальшому він знав куди ми летимо, а так як ми не заводили з ним розмову, то він перевернув свій поруч лежить рюкзак, де був значок фірми, через яку ми летілі !!! Здорово, свої !!! Тут ми вирішили завести розмову, познайомилися, виявилося, чо він летів з маршруту «Еверест» фірми Кирила і був в захваті від того, що він бачив. А нам все тільки належало !!! Ось він нам і підказав, як тут сплять бувалі туристи. А вже рано вранці з аеропорту Шаржді (місто, що знаходиться в ОАЕ) ми просувалися на реєстрацію літака Шардж-Катманду !!!

В літаку нічого не залишалося робити, як міцно спати, хоча тепер цього і хотілося. І ось я прокинулася перед тим моментом, як ми стали підлітати Катманду. Я довго дивилася у вікно літака і побачила Гімалаї. І тут раптово у мене нахлинули сльози, я сиділа в крісла літака, дивилася у вікно на що відкривається вид гімалаїв і плакала, я посміхалася і бігли сльози. Це дивовижно. Ось тепер я задаю собі питання: хіба можна заплакати від краси природи? Я скажу: Так, можна. І тоді я плакала від того, що я побачила ту красу, красу в життя (не по телевізору або по фотографіях в інтернеті), яка перекривала всі мої емоції. Я не могла контролювати свої сльози, не могла їх зупинити, це були сльози щастя з посмішкою на обличчі і радістю в душі.

В аеропорту Непалу нас швидко знайшли наші українські попутники (Марина і Макс), після чого ми дуже довго заповнювали анкети і виявилися останніми в черзі на отримання візи в Непал (хоча Кирило всім робив розсилку, як швидко діяти в аеропорту). Мдаааа, стояли останні в черзі, сміялися, намагалися обхитрити своєї російської виверти іноземців, аби вибитися вперед з черги (АЛЕ не вийшло, у них інше мислення), і так після більш ніж годинної реєстрації, ми найняли таксі і вже веселі їхали по Катманду в готель, де чекала нас залишилася група і інструктор Саша!

А рано вранці ми вже поспішали на міський автобус, щоб їхати в Покхару. Автобус був наповнений непальцами. Коли ми їхали в автобусі, іноді хотілося спати, але види, які відкривалися за вікном захоплювали всеки емоції. Звичайно, хтось спав, хтось намагався НЕ спати, але ми все рухалися до тієї самої мети, заради чого ми сюди і приїхали. Ой, раптова поломка автобуса, колесо зламалося. Та ну, у них же це звичайна справа, підкачати-докачать колесо, замінити колесо. Звичайно ж, щоб відчути всі принади нашої пригоди, наше колесо потрібно міняти ... Зміна колеса зайняла як мінімум годину, хіба це багато ???? Думаю ні. Головне ми приїхали в Покхару. Від куди вже неспішним кроком просували до озера Фева, на якому знаходиться острів. Красотіца, на тлі озера гори гималаи, ті самі засніжені гори, стоять красуються, милуються ...

озеро Фева в Покхаре, Непал

І вже після ночівлі в місті Покхара ми рано вранці з заповнених рюкзаками поспішали на таксі в гори, туди де вже НЕ немає доріг, машин, а були тільки стежки і нескінченні щаблі. Мало не забула сказати, але ввечері в Покхара я купіал три кілограми солодких гімалайських мндарінов, які їла два наступні дні ... навряд чи в Росії можна зустріти такі солодкі мандарини. Так я по приїзду в своє місто, спеціально вирішила для порівняння в місцевому магазині взяти таких мандаринів-ні ті, зовсім не ті, кислі ...

І ось наш тріп почався ... Ми продвігаемя по непальської селі, де їздять автобуси, мотоцикли, стоять туристичні ларьки, діти на краю узбіччя гріються біля багаття і спостерігають за повз проходять туристами. А ми йдемо все далі ... проходимо дерев'яні навісні мости і потрапляємо в світ КРАСИ! Перед нами відкриваються величезні гори, серед яких тече бурхлива річка і де то в далеке на горах стоять села, де живуть люди, вирощують в горах різні крупи! Це дивно, але вони на горах обробляють землю, щоб згодом виростити і отримати крупу! Який же контраст в світі! У Росії стільки земель, дуууже багато земель, які пустують, заростають лісами і ми не користуємося плодами природи! А ці дивовижні люди (у мене інших слів не підбирається), яким то образів в горах вирізують землю, роблячи з них ступінчасті поля і вирощують крупи! Цілий похід не переставала цьому дивуватися. горная река

І ось вони мандаринові гаї, кругом дерева бананів, як ніби в казці. целая корзина мандаринов

І як в казці або якомусь фільмі раптом починають з'являтися каравани віслюків, які везуть мішки круп, продуктів, газові балони. Надалі в поході ми побачимо безліч таких караванів, які всіляко нас будуть обганяти і радувати наше око своє красою і нарядами .. ослики непал

І знову колод переходи через річки, назустріч йдуть або обганяють портер з величезними рюкзаками на плечах мостик в Гималаях

Ой, а ось і обез'янкой ... ..угостіла її своєю мандаринки, яку вона з'їла з пРЕОГРОМНОЕ задоволенням мартышка и мандарин

а кругом квіти рожевим кольором дерева ... допитливий висніть що ж це таке, хто припустив, що це цвіте персик, хтось говорив, що це сакура ... На тлі Оленою природі ці величезні дерева виглядають шикарно. А іноді йдеш і розумієш, що ти так сильно втомилася (на тобі рюкзак, щаблі-ступені, численні або навіть нескінченні сходинки вгору) ступени в горы

і тобі страшно хочеться відпочити, сідаєш на камінь, спершись спиною на рюкзак, а перед тобою відкривається такий вид, що іноді навіть від такої краси накочувалися сльози на очі, і на обличчі з'являється посмішка на очах, хочеться очима вбирати і вбирати цю неперевершену красу: як десь, на протилежній горі, на дуууже високій горі, з якогось маленького ущелини б'ється вода, яка ін евращается на горі в водоспад. А цей водоспад розпливається по всій горі і все це знаходиться на такій висоті, що просто не перестаєш дивуватися масшатаба проісходяшего. І раптом ця вода вдаряється об якийсь камінь в горі і від нього виходять хвилясті струмки води, які падають вже вниз, то чи в ущелину, то чи на гору ... І на весь цей водоспад світить яскраве сонце ... ..Жаль цього не змогла ні передати жодна фотографія, навіть самого кращого фотоапарата і фотографа !!! Але ця краса коштує перед моїми очима, і яка запам'яталася мені назавжди і моїм супутникам тоже !!! гора Мачапучаре

І так наш похід з переповненими емоціями кожен день, кожен день різний просувався таким неспішним темпом .... Про похід можна розповідати довго, багато, з купою емоцій ...... але краще самому пройти і відчути і зрозуміти, що ж відбувається у туриста в душі, який побував там!

Ось сиджу і пишу звіт, а перед очима картина з часом перебування в Гімалаях: сиджу десь на краю гори, тримаю в руках гарячу чашку чаю, а з неї такий струменем в'ється пар, неспішними ковтками п'ю чай, а на обличчі приємна посмішка -счастья, і дивлюся на ці великі гімалайські гори, і розумію, що мить знаходження в Гімалаях це величезне щастя!

Адже ні місто, ні магазин, ні річ, ні кафе, не зроблять так щасливою людиною, як хоча б мить знаходження в горах! І якби хтось мене запитав - який твій яскравий свято було останнім часом, то я б відповіла так: «СВЯТО - це час знаходження в гімалайських горах!» тропа в базовый лагерь Аннапурны

І не перестаєш дивувати тому , що відбувається з тобою після повернення. Після повернення я дуже довго постійно посміхалася, навіть вночі (може хтось не повірить, але не можу спати без посмішки на обличчі), і тепер всім кажу: Непал це дивовижна країна з його добродушним менталітетом і такої шикарної природою !!! Щиро бажаю тим, хто хоча б раз побував в горах, опинитися в Гімалаях! Друзі, Ви не пошкодуєте! Ви потім згадаєте мої слова, хто там виявиться в поході! Адже це ще та країна, яка перевертає в нашій голові багато і у кожного напевно своє: по іншому починаєш дивитися на життя, переоцінюєш життя і ще більше її любити за достаток, красу і неповторність !!!

І сьогодні Гімалаї знову манять мене, хочеться знову коли-небудь, в найближчому або далекому майбутньому опинитися в цьому дивовижному світі! группа OutdoorUkraine в Непале

Спасибі величезне всім, хто був поруч зі мною в поході, ви все дивовижні люди !!!!! Окреме спасибі інструкторові Саші, якого я вже знала і саме з ним хотіла йти, -за його розуміння, підтримку і якість організації треку, Марині (начальнику радіостанції) -за приємні бесіди, постійне чаювання де то в далеке від всіх (це лише тому що ми йшли тихіше всіх), я частенько згадую тебе; Наташі - за її Єкатеринбурзькую посмішку, ти прекрасна; Владу - за його доброту, щирість і оптимістичний життєвий настрій; Максиму - за його нескінченні веселі історії, постійний сміх; Сергійкові - за його якість фотографій; Вані, який вже перед відльотом з величезною посмішкою і радістю в душі сказав (як ніби готував всю мова в поході, вже дуже запам'яталося): «А так то був класний похід, мені все сподобалося ...... ..» (звичайно, багато всього іншого з його вуст прозвучало, але це було настільки приємно, що мені запам'яталося назавжди); Каті - за її неймовірні якості і все таки ти внесла ВЕЛИЧЕЗНУ родзинкою в поході. Спасибі всім хлопці, ви все такі класні, можна нескінченно говорити, мені було вдвічі приємніше познайомитися з вами і так швидко здружитися !!!

А по приїзду я привезла купу подарунків собі та своїм рідним (великий величезний пакет), якби був час і місце в моєму рюкзаку, то подарунків було б більше!