Лікійська стежка з якої все почалося

Відеощоденник подорожі Західною Лікійською стежкою восени 2020.
Це історія того , з чого розпочався мій "туризм" . Для мене це спосіб побути насамоті з собою та навести лад у думках та внутрішньому світі . Це пригода та деяким чином авантюра . Завдяки цьому я відчуваю існування та сенс життя . Так я думав до подій які почались рік тому . Вірю що ми вистоїмо та переможемо , і що настане день коли знову все що турбуватиме та чого чекатиму то буде нова відпустка і новий похід , зараз же єдине бажання це найскоріша перемога та такий бажаний мир в моїй Україні .

День 1. Знайомство з Анталією

Підготовка до походу , мої враження та сподівання . Прибуття до Анталії . Заселення до готелю . Відвідини одного з музеїв Анталії . Прогулянка містом та враження від Анталії . ділюся на мою думку одним з найкращіх місць для бюджетного харчування .

День 2. Пригоди в небі над Бабадагом

Перший день походу . Переїзд з Анталії в Олюденіз, вперше бачимо гору Бабадаг та катаємось на парапланах. Початок походу на вершині гори. Перша ночівля у горах .

День 3. Карколомний шлях до Долини Метеликів

Спускаємось з Бабадагу у долину Метеликів. Небезпечна та ризикована стежка до пляжу Долини метеликів .

День 4. Відвідини Кабаку, подорож човнами

Йдемо в селище Кабак, відпочинок на пляжі. Дістаємось човнами до місця ночівлі - Райської бухти.

День 5. Саркофаги античного міста

Турецька гостинність. Радіалка до античних руїн Сідіми. Купаємось на пляжі античного поселення. Знайшли саркофаг з кістками людини .