Не сиділося вдома

пещера МАН крым

Про те як я ходила за кудикіни гори або Демерджі тур 8-10 травня 2010 р
Чому я пішла в гори? Хто його знає))) не сиділося вдома. Побачивши на вокзалі свою групу і Сашу (нашого провідника) в голові крутилася лише одна думка - стрьомно цю справу і рюкзак і похід і взагалі ... Але все виявилося не так сумно як передбачалося;)
Доїхавши на тролейбусі до Ангарського перевалу, ми відразу бодрячком рушили в гори. Ліс несподівано здивував зеленню і різнобарвністю. Чомусь ще очікувалося побачити сірі дерева і ... сірі дерева - так як тільки початок травня і все таке, але немає - навколо розпускали зелень і радувала навесні

Зробивши маленький привал біля красивого і дуууже дуплистого дерева, ми вирішили що таки пора збиратися в дорогу інакше ми так і залишимося закусити комарів і в перший же день суддями поле бою))) На подив, треба зауважити, що бенкетували ці кровоссальні створення тільки в перший день - весь інший час навіть не нагадавши нам про своє існування.

сказочное дерево Вийшовши на галявину МАН, Саша показав куди ми підемо ... і повернув в інший бік - наш маршрут пролягав до печери МАН. Печера виявилася средненькой і темнувато, зате шлях до неї досить колоритним - стежка йшла по кромці обриву і під ноги дивитися було вкрай бажано;) а якщо ще додати сюди красиві види і різноманітність квітучих растеньиц (мною орієнтувався тільки дикий півонія, інші на жаль і ах НЕ знала, але різнобарвний килим як на кращих альпійських галявинах перед банками мегаполісів, але тільки це все натурал;) відразу відчулося що таки да! таки гори, Крим і природа))))

Після перекусу довелося топати назад вже знайомої доріжкою на галявину МАН і йти тільки вперед, а якщо точніше то до місця нашої стоянки)) крокувати ще було багато, але і не сказати щоб це засмучувало - скоріше навпаки;) доводилося проходити по кромці обривів де відкривався дуууже цікаві нагромадження каменів і результати роботи вітрів.

пещера МАН Крым Так, на першій станції - все роззнайомились, а попутно ще й напрацювалися, тягаючи дрова для багаття)) А ось нічка була прохладненько, для кого як звичайно, але мені від холоду того і хотілося наплювати на на те що ніч і вночі нормальні люди сплять, а скоріше вилізти з намету - розпалити багаття і нарешті то согреццо, на щастя ранок таки настало ...

Минулого ввечері рада так і не вирішив хто ж буде жертвою і залишиться сидіти з рюкзаками поки всі інші щасливчики зганяють на вершину Демерджі, а заодно і в Долину привидів, ранок ситуацію ніяк не змінило, тому вирішено було зробити цей стоїчний вчинок в обнімку зі своїми рюкзаками)))

До вершини ми звичайно вийшли, але хмари, очікуваний з хвилини на хвилину дощ і туман нам трохи сплутали плани і в долину привидів нам не судилося побачити :( хоча ... подивитися там було на що і без долини - проступають крізь туман обриси обривів, кам'яних статуй і химерної форми дерев створювали несподівано цікаву атмосферу навколо)

верховья Джурлы Крым Треба сказати ми так в тумані весь день і проходили))), а там де наше у погляду повинен був відкриватися вид на море ми бачили тільки сіру стіну хмар сплетену з туману. Ось такими потеряшку ми і бродили весь другий день)))

До ночі навчена гірким досвідом я завчасно витягла з рюкзака все теплі речі наявні у мене в наявності і напнула на себе - так, надія хоч сьогодні зігрітися і виспатися мене не покидала) Що сказати - три кофти і куртка зверху здобули свій ефект і спала я практично до обіду. До того ж поспішає нам було нікуди - це був наш останній день - поїзди у всіх були пізно ввечері, в плані залишався тільки водоспад Джур-Джур, плюс всю ніч ішов дощ, з ранку теж моросило що погодьтеся не сприяла ранньої вилазці з наметів) < /p>

Демерджи в тумане Крым Поснідавши вівсянкою з ананасами (або з тушонкою - кому що більше припало до душі), ми вирушили в дорогу. До водоспаду було зовсім близько - з нас потрібно тільки спуститися по ськользськой стежці без пригод що ми і зробили з превеликою радістю. Залишивши рюкзаки на вході у сторожів, ми вирушили подивитися на місцеву визначну пам'ятку))

Гарний, потужний ... хороший, словом, водоспад ... правда з Учан-Су не зрівняється, хоча недавно бачила фотки останнього - дуже сезонна штука - мабуть мені пощастило побачити його в період повноводдя, а ось Джур-Джур, якщо вірити чуткам, завжди такий же потужний як навесні))

буковый лес Крым Надивившись на водоспад, ми прогулялися вгору за течією і навіть трохи полазили по камінню))))) прикольно було, навіть краще самого водоспаду;) Купатися як не дивно особливо нікому не хотілося, незважаючи на те що всі дні до цього тільки про купуватися і мріяли, втім деякі заповнили цю прогалину вже в самій Алушті;)

Ось в общем-то і все))). Поїздка, як на мене, видався вдалим, то навіщо їздила, а саме відволіктися від усього-усього домашнього і подивитися-подивитися на кримську природу після зимової сплячки була виконана на відмінно. Окреме спасибі групі і провіднику Саші)) Всім успіхів! ;)