Як влітку

Автор: Андрей Симонов из Москвы

Отримавши гідну знижку і морально надихнувшись, я вирішив явити на світ божий відгук. Не впевнений, & nbsp; наскільки це буде оригінально, але дозвольте мені не писати про те, як добре нас зустрів наш гід, як розповів про подальші плани, поділив продукти і ми вирушили до зупинки. Хм .. хоча перепрошую, я вже розповів :)

Перші враження.

Отже, перший пункт в нашій програмі & ndash; місто Балаклава, не те що б велике місто, нам він швидше запам'ятався як бухта з човниками і великою кількістю жирних котів, елегантно позують для не настільки великий в цю пору року маси туристів ..

Балакалава наша группа на набережной причал вид из бойницы

Ось і перший підйом & ndash; пару тисяч сходинок, і ми вже уявляємо себе стародавніми генуезцями в однойменних вежах .. так і відчуваєш, що скоро припливе два десятка ворожих кораблів. Однак цього не сталося, і ми йдемо далі, знову ж під ногами сходинки і асфальт .. Ну нарешті! Блага цивілізації закінчуються і ми бредемо вгору на пагорб ..

Піднялися. Звичайно, тоді ми були ще зеленими туристами і навіть не підозрювали що означає це Серьогін: & laquo; і в цьому відношенні, поруч, метрів 300 & raquo; мабуть завзяті туристи мають своє уявлення про відстані. Для нас ці триста метрів стали двома кілометрами! Ну да ладно, без зусиль вершини не здаються настільки гарними! Отже, перший привал & ndash; фінік, чай і бутери з паштетом. Поки піднімалися побачили обезлюднює виноградники, очі загорілися і ось ми вже мчимо під гору! Виноград! Безкоштовно і разюче смачно. У Москві 3 сорти винограду - білий, синій і кишмиш .. тут я за 5 хвилин спробував мінімум 5 =) По рації Серьога-гід повідомив, що пора в дорогу - повертаємося.

Індіана Джонс, молодший.

вход в бухту дальше нам туда & nbsp; Піднімаючись помітили цівку диму від багаття. Наш найменший турист & ndash; Тимофій (10 років) - & nbsp; вже знайшов десь сірники і розпалив багаття. Років через 5 з нього вийде другий Індіана Джонс, біс сумнівів! Серьога вирішив зобразити піонера над багаттям, а решта тихо проклинаючи гору рушили далі. Не можна залишити без уваги той момент, що у мами майбутнього Індіани було 2 рюкзака і дві дитини весь похід! Дуже вольова жінка. При спробі допомогти показувала таку швидкість на перевагу з цими рюкзаками, що ніякої гірський барс не міг її наздогнати .. :)

Ось і добралися, наступна точка & ndash; Бочка. Давніх часів, коли Росією правили царі, тобто початку минулого століття. Комунікації, катакомби і залізяка в формі бочки, що щось подібне до оглядового кабіни, подивилися-полазили, йдемо далі, тепер на порядку денному & ndash; набрати води і розбити табір.

До струмка йшли довго, метрів 600 по Серегиним мірками! Набрали води, вмилися і включили ліхтарі. Стемніло рано, стало як то особливо здорово & ndash; ти в Криму, з друзями, шукаєш місце для табору, а всього то пройшло 6 годин з моменту виходу з поїзда .. Між тим ставало все темніше, ну або як у прислів'ї: & laquo; тиха українська ніч, але сало треба переховати & raquo; , Сховавши сало ми йшли вниз, до моря.

Море з підсвічуванням.

Спускаємося до моря, дійшли всі 9 осіб, нікого не втратили. Чорне море! Сам Бог велів купатися, що ми і зробили. Це мабуть одне з найяскравіших вражень від цього походу & ndash; ніколи не плавав у морі з підсвічуванням. Пливеш під водою, а навколо начебто хтось накидав світлодіодів & ndash; світиться планктон! Розвісивши по мотузках шкарпетки і штанці сушиться, сідаємо навколо багаття, розливаємо по гуртках чай і їмо. Все смачно, готував Вова, кухар & ndash; взяли з собою з Москви! =) Зварили кашу на одних соснових голках, вийшло щось на зразок газової плити & ndash; з регулюванням полум'я, дуже зручно!

сушка вещей между палатками плаваем в ноябре Черно-белое черное море на камнях

Ранок .. хто то спить, а хто то вже розвів багаття і викупався. Для любителів поспати повідомлю, що не було підйому в 7 ранку і 30 хвилин на збори, спали довго, хоча який сон коли навколо така краса! Сонце вийшло з-за гори і стало тепло, навіть жарко, а в Москві пішов сніг & ndash; друг прислав смс. Радіємо, купаємося, їмо, збираємо намети та спальники і знову в путь!

пляж Инжир путь наверх наши рюкзаки на привале цель - вершина в облаках

Підйом пройшов швидше ніж спуск, або хто то куди поспішав , не показуватимемо пальцем. На джерелі вмивалися, миємо посуд. Отримуємо по фініку (!) І & laquo; Вперед і вгору! Нехай гори нам допоможуть! & Raquo; Йдемо змійкою, розтягнулися на 50 метрів .. чекаємо відстаючих, чіпляємося за дерева, але все таки йдемо .. прийшли, відпочили і пішли далі .. беремо висоту 580 метрів, йдемо по канаві від кабелю & ndash; робота місцевих старателів, спочатку хмари були над нами, але 7 хвилин по тому вже опинилися під .. дуже цим зраділі таки дійшли до 580 метрів над рівнем моря. Зустріли паралельну групу з білою собакою Лаки. Годували собаку печивом, самі годувалися фініками і чаєм & ndash; закип'ятили тут же, на пальнику. Серьога блиснув знанням місцевої флори і пригостив усіх чебрецем, смачно і корисно!

Землі хоббітів починаються!

Це мій заголовок. Серьозі більше подобалося & ndash; стежка-вбивці флешок і акумуляторів, настільки красиво тут, що ніяких ресурсів електроніки не вистачає все відобразити.

у столбика канава собака Лаки цветочный чай

Йдемо, під ногами снують лемінги і маленькі люди, десь то між деревами маячить біла борода Гендальфа, а ми все йдемо і .. опа! Терновий кущ! Шипшина! Отримали розпорядження від старшого зібрати всі плоди і після зварити компот, незабаром знайшли яблука. & Nbsp; & Laquo; У компот їх & raquo; - скомандував Серега! Йдемо йдемо, а флешки все ще живі & ndash; все через молочного туману, що огорнув скелі. Хоча по-моєму так, з цим туманом, ще гарніше ніж без! Природа надто мальовнича, щоб розповідати про неї, простіше приїхати сюди і все відчути! Отже, трохи спустившись ми йдемо вздовж величезного обриву, дотримуючись запобіжних заходів & ndash; на одою нозі ніхто не стрибає щоб не звалитися .. зліва скелі, праворуч & ndash; море, ..

туман надвигается облака над морем сухостой солнечный бутерброд

Меч Джедая.

Дійшли до розвилки, залишили жінок і дітей дивитися за речами, а самі пішли шукати воду, і знайшли ж! Маленькій слабкою цівкою, що бігла з такою ж маленькою дірки в землі ми назбирали близько 10 літрів і рушили на стоянку! Одягнувшись в костюм шахтаря по грунтовій дорозі дійшли до місця, де наша паралельна група зустріла нас казками і віршами про тигрів і жінку-руберойд, попивши жаданого компоту і з'ївши Вову, тобто вовінам кашу, ми пішли спати.

обрыв в осеннем лесу у источника Демир-Капу-Чокрак

Спати пішли не всі, так як були спантеличені зоряним небом і тут з'ясувалося, що Серьога ще і астроном! Діставши з сумки меч джедая (лазерну указку), він провів невеликий лікнеп по сузір'ям і про те чому не варто святити цим мечем в очі. Зрозумівши все з першого разу ми розпрощалися і пішли геть & ndash; він в спальник, ми в намети. На ранок нас чекав великий, метрів 400 сюрприз & ndash; виявляється ми спали над величезною прірвою із зовсім крутим обривом, у всіх вийшло багато фотографій, коли сонце трохи розігнало хмари & hellip;

сюрприз - обрыв на краю пропасти Затерянный мир ограда

Як влітку!

Сумно на душі & ndash; останній день. Сходили за водою, позасмагали на сонці і пішли .. рівнини, пагорби, стежки, ліс червоний, ліс жовтий, знову маленькі люди під ногами і ось ми стоїмо біля храму Іллі. Від нього залишилося тільки підстава і табличка, яку повісили не так давно, колодязь, хрест .. бідно, але все таки цікаво .. все ближче підніжжя гір, йдемо по асфальту, йдеться легко і невимушено & ndash; по догорить жуємо глід в ожиною, здорово! Як влітку!

КушКая табличка у храма руины храма Ильи Группа фото на память

Останній привал, пам'ятні фотки, і ось вже видно траса Севастополь & ndash; Ялта, звертаємо з асфальту & ndash; зрізаємо вниз по лісі .. спотикаючись і наштовхуючись на сучки доходимо до траси. Зі сльозами на очах прощаємося з гідом & ndash; хороший хлопець скажу я вам! Даруємо на пам'ять пару банок консервів і тиснемо руку.

Ось і закінчилися ці 3 незабутні дні. Спасибі Серьога, спасибі Кирило! Ну а далі у нас ще пару днів до поїзда & ndash; проте, це вже зовсім інша історія.