Відео про сходження на Айленд пік

Щоденник штурму Island peak в квітні 2018 року.

Перед сходженням ми активно акліматизувалися - 10 днів гуляли по Гімалаями, дійшли до базового табору Евересту і душевно попили чайку на висоті 5600 метрів. Після цього спустилися в Дінгбоче, де попрощалися збільш розсудливими учасниками походу (вони продовжили спуск) і взялися готуватися до Айленду (висота 6189 м).

Підготовка на 90% полягала в примірці і підгонці прокатного спорядження - висотних черевик, кішок, льодорубів, касок, альтанок і всяких залізяк.Напрімерялі ми приблизно по 6 кг барахла на брата. На щастя з нами були шерпи-носії, які допомогли дотягнути все це спорядження (а також намети) до базового табору Айленд пік.

В базовому таборі ми провели коротке тренування на крутому схилі моренного валу. Спробували підніматися по перилах з жумари, а такожспускатися дюльфером. Щільно поїли і лягли спати відразу після заходу сонця. Будильник завели на 23:30 ...

Поснідавши опівночі, ми упакували в пушку (за бортом було -10) і вийшли на штурм вершини. Перші 5 годин ми йшли по розсипчастим скелях, а до світанку добралися до льоду і снігу. На так званій Crampon point ми перевзулися в пластикові черевики, наділи кішки і обв'язки. Трекінгові палиці та взуття ми залишили на "точці".

За льодовику йшли в зв'язці і кілька разів перетинали тріщини. Одна з них була дуже широкою (метрів 8 напевно) і ми перетинали її по хисткою алюмінієвої леснице. Це такий атракціон і все звичайно насолоджувалися:)

На сніжному плато нас застало сонце і довелося екстрено надіти темніокуляри і повторно вимазатися захисним кремом. Незабаром ще й потепліло і довелося зняти частину курток.

Близько 8 ранку почався затяжний підйом по перилах. Ми жумари більше 200 метрів і вбили на це майже півтори години.

На вершину Айленд піку ми ступили в 9:53, урочисто простояли таммайже годину і рушили вниз. Опівдні гори накрило хмарами, а трохи пізніше і зовсім пішов сніг.

В базовий табір близько 15:30 прийшли не ми, але наші прозорі тіні. Втома зашкалювала і ми вирішили нікуди не йти, а залишитися ще на одну ніч в наметах. Далі був спуск в Чукунг і довгоочікувана зустріч згарячим душем.

Щоб похвалитися своїми шмотками я зняв невеликий огляд одягу і спорядження використовувався на сходженні. Але як ви напевно розумієте, & nbsp; дивитися його не обов'язково:)

Кирило Ясько, вересень 2019.