Фотозвіт про Каппадокию

Фотоотчет о Каппадокии 2016 Фотозвіт про турі в Каппадокию (Туреччина) в травні 2016

Я був в Каппадокії вже багато раз і здавалося б мав можливість сфотографувати кожен її куточок. Однак каппадокійські пейзажі настільки привабливі, а людська пам'ять настільки недовговічна, що кожен раз я знову і знову знімаю ці химерні гори і веселих туристів, которие по ним ходять. До речі, в цю поїздку я вперше взяв з собою телеоб'єктив 70-200, так що більшість знімків були зроблені саме їм.

mosimage}

Перший день - Голубина долина, Учхисар, Долина Любові.

Традиційно, ми приїхали в Каппадокії з Анталії рано вранці, коли нормальні люди ще сплять, а ненормальні вже закінчують літати на повітряних кулях.

Наша подорож починається з неспішної прогулянки по тихій і зеленої Голубиной долині.

Голубів тут у правда багато. Втім, далеко не всі з них літають)

В сусідньому селі Учхисар все дивляться фортеця, а я фоткаю колоритних бабульок з сувенірами.

Небо похмуре, схоже справа йде до грози.

вирішувати не обідати в чистому полі, а дотягнути до невеликої кафешки посеред гір, щоб в разі дощу мати дах над головою.

А ось і кафешка посеред Долини Любові. Без удаваної скромності займаємо місця, витягаємо з рюкзаків свої продукти і починаємо готуватися до обіду. Втім хлопці купують у господарів апельсинові фреші, так що пристойності дотримані, прокат столиків оплачений:)

Голуби тут як тут. Теж готуються до нашого перекусу.

Та дощова хмара, що нависала над Каппадокії з середини дня, обрушилася на нас просто посеред вечері. У нашому кемпінгу на всякий випадок відключили світло і вечір став 100% похідним.

Другий день - Червона долина, Чавушин, Ак-Тепе.

На наступний ранок роблю героїчний подвиг і прокидаюся в 5 ранку, щоб не упустити повітряні кулі.

Вже о 6:30 аеростати масово йдуть на посадку.

А я по рясної траві прориваюся назад в намет.

Виходимо на маршрут - він починається з підйому на Ак-Тепе.

Олексію нудно йти по стежці і він шукає інші шляхи

Вдалині видніються околиці Гереме

Під нами розкинулася Червона долина, де ми опинимося в другій половині дня.

Вид на вчорашню фортеця в Учхисар.

Підбираємося до кам'яних грибів Пашабаглари. Сонце пече немилосердно - задраюють люки про надягаю темні окуляри-консерви.

Попередньо оглянувши руїни печерного монастиря ми обідаємо в Чавушин

Попереду огляд Червоної долини.

Тут до космічного пейзажу домішалося таку кількість космічних же променів, що впору було б ходити в скафандрі.

за день ми перебували так, що цілком логічно було б побачити за вечерею повна відсутність присутності. Проте народ назбирати, відтанув в душі і героїчно прийшов до нас в кемпінг на вечірній супчик.

Третій день - каньйон Ихлара.

Навесні вулкан Хасан-Даг вельми солідно присипаний снігом.

Перш ніж спуститися в каньйон, ми нарешті зробили загальну фотку.

Завдяки річці і тінистих деревах клімат в каньйоні разюче відрізняється від тієї розпеченій пустелі, що ми бачили на "поверхні".

Тут, прямо таки, царство весни і життя))

в каньйоні Ихлара (Іхлара) величезна кількість печерних храмів, де в більш-менш пристойному стані збереглися візантійські фрески.

Після Іхлара ми поїхали в сусідній печерний монастир Селіма. Це неймовірний багатоповерховий лабіринт абсолютно постапокаліптичного формату.

І наостанок ми занурилися в пітьму підземного міста Дерінкую. На цей раз я не взяв з собою спалах, тому фоктать там не став.

Після вечері ми занурилися в нічний автобус, щоб вранці прокинутися в Анталії і продовжити подорож за маршрутом "Лікійських море" про що я сподіваюся написати пізніше.

Кирило Ясько, Київ

pS Ще більше фоток з цього походу є в моєму альбомі на Гугл-фотках.