перший похід

Первый поход Відгук про поході на Свидовець 12-17.07.15

Похід на Свидовець - мій перший похід з наметами на 6 днів. До цього, уявлення про те, що таке 6 днів йти по горах вгору і вниз, з рюкзаком, жити в наметах, готувати їжу на багатті і митися в гірських річках я поняття не мав.

Підготуватися допоміг приятель, який постійно ходить - його найголовніша порада ДУЖЕ виручив: запакують ВСЕ в кульки.

В першу чергу спальник. На початку шляху, на Драгобраті, ми зустріли другу групу, з якою продовжували йти решта 5 днів. Половина другої групи кожен вечір біля вогнища проводила зі спальниками в руках, щоб якосьто підсушити ... оскільки, сушити спальник теплом свого тіла - не дуже приємно ... =)

Я вважаю, що нашій групі пощастило побачити Карпати в своїй надзвичайній красі з різкими перепадами температури і змінами погоди. Ми прокидалися з температурою в наметі 12-14 градусів, через годину вже було комфортно в футболці ходити,а через пару годин нас вже заливало дощем на гірському хребті і температура опускалася до 8-10 градусів.

Фізичні труднощі ... я б не радив цей маршрут тим, хто:

Супер підготовка не потрібна, але питання в тому наскільки комфортно вам буде щодня проходити дистанцію ... Були складні ділянки, де треба було йти просто вгору 350 метрів ... цей підйом тривав близько двох годин. І справа не в тому, що хтось не зможе, а чи буде ентузіазм на наступний день ...

Для прикладу,я кілька разів на тиждень бігаю і катаюсь на велосипеді. Плюс турнік, бруси ... Тому все навантаження для мене були в кайф ...))

туманный лес

За речами, які брати з собою. Коли збирався - пакував рюкзак за принципом: "брати тільки те, що може стане в нагоді ..", при наступному поході буду пакуватися за принципом: "брати ВСЕ,що може стати в нагоді ... ". Чому?

Якщо коротко про пройдений ... Перший день ми заночували на висоті 1000м у Драгобрату. На другий день ми вже піднімалися на Драгобрат і на висоті 1500м погода за 10 хвилин кардинально змінилася. Вже не гріло сонце, а йшов справжня злива і дув сильний вітер ... Дощ заливав не зверху, а майже горизонтально по землі. За хвилин 20 ми були вже наскрізь мокрі (пончо, яке накриває разом з рюкзаком не рятує від такого дощу, АЛЕ рятує від вітру - це великий плюс).

В таких умовах ми йшли кілька годин. Температура на вулиці була градусів 8-10. Чи не замерзали тільки за рахунок постійного руху, тому зупинки були тільки на кілька хвилин.На цьому етапі я пошкодував, що виклав свої рукавички, які не пропускають вітер. Пальці настільки замерзли, що нереально було дістати телефон з кишені, щоб зробити фотки.

Раджу мати з собою:

туманный хребет

З гори Драгобрат (1740м) ми спустилися до озера Апшинець (1500м) і пройшлися до будиночка пастухів. Будинок стояв посеред гір як в казці. Єдиний транспорт туди і назад - це пішки, або на конях.

летние Карпаты

Пастухи (величезне їм спасибі) пустили дівчаток в будинок погрітися біля печі, а самі накололи дров, щоб ми могли зігрітися біля вогнища.

В цей момент ДУЖЕ придалася змінний одяг ... футболка, запасне взуття, шкарпетки. Дуже раджу мати при собі завжди запасний одяг і взуття, яку можна одягнути в такі моменти, щоб зігрітися. Коли ми вийшли заново - знову одягнув мокрі кросівки - в русі холоду не відчуваєш.

В цей день ми пройшли 18 км.Табір поставили в будівлі покинутого гуртожитку, де забивали кілочки прямо між дощок в підлозі. Увечері всі відігрівалися біля багаття і сушили все, що можна було.

заброшенный дом в лесу палатки в доме

Я вважаю, що нам пощастило потрапити в цей злива, так як він додав родзинку в наш похід і показав Карпати з ще однією красивою боку.

Наступний день ми провели в цьому мальовничому місці. Хто хотів купувався в річці - Чорна Тиса

река в Карпатах

Це були тільки перші 2 дні і писати про інших зайняло б ще стільки ж місця на аркуші, але так і не передало б ті відчуття, які випробовуєш, коли бачиш все в живу.

Візьму з собою

Список речей,які я візьму в наступний раз 100% (це не повний список, тільки найкорисніше):

Про одяг: Перед походом був вибір - взяти одну дуже теплу кофту з капюшоном і плащевку, або кілька светрики і плащевку. У підсумку я взяв 2 светри, термокофту, 2 футболки та плащевку.Так простіше було запарюватися і регулювати теплоту з різкими перепадами температури.

панорама Карпат

Підсумок

Карпати - це один з куточків нашої красивої країни, який по-справжньому відкривається лише відвідав його ... Удачи в поході і не шукайте "коротких шляхів" ..,)

Роман Козій, м.Київ.

P.S.Окреме спасибі гіду Олегу Бойко . Пішов би з ним в похід ще раз без сумнівів)