За столом з хмарами

рассказ о походе в Карпаты Рассказ про похід в Карпати 21 червня 2015

Пройшов майже рік, з того моменту, як я побував в дивовижному поході по Горганам, і ось я стою в Одесі на вокзалі, і знову купую квитки в Івано-Франківськ,щоб знову відправитися в ліс і гори і побачити найвищі вершини України. Весь рік була, суєта, турботи, робота, але думка про те, що скоро настане літо, і я знову відправлюся в гості до могутньої природі, в черговий раз спробувавши себе на міцність, давала оптимізм працювати далі і піднімала настрій.

... І ось ... вокзал, перон,провідник, гудки поїзда і ми рушили назустріч новим невідомим прікюченіям і вражень (в цей момент охоплює дуже трепетне і вабить почуття).

На наступний день на вокзалі зібралася група з 11 осіб, познайомилися з інструктором Романом,і після розподілу продуктів і спорядження ми вирушили в наш перший пункт призначення, КПП «Лозіщіна».

Пройшовши трохи звідти, звикаючи до тяжких рюкзаків, ми вирішили підійти ближче до підніжжя гори Петрос (2-х тисячник), яку повинні були штурмувати на наступний день, але побачивши, що насувається дощ або злива,вирішили залишитися на галявині неподалік і гарненько підготуватися до наступного важкого дня.

поход на Петрос

Увечері зібралися всією групою біля багаття, де все добре познайомилися, кожен розповів про себе, багато жартували і сміялися. Загалом до наступного складного дня, ми були вже однією дружною, злагодженою командою.

на вершине горы Петрос в Карпатах

А наступного дня таки видався дуже складним. Прокинулися, поснідали, швидко зібралися, так як йти треба було багато. Був досить довгий підйом аж до підніжжя Петроса, де знаходилося декілька будиночків місцевих жителів, що пасуть овець і коней. Погода нас радувала, було ясно і дорога була розмокшій.

Залишивши рюкзаки,ми вирішили штурмувати Петрос без нічого. І я вам скажу, навіть без нічого піднятися непідготовленій людині, було досить важко. Але ось, крок за кроком, ми підкорили перший 2-х тисячник в цьому поході, гору Петрос.

спуск с Петроса

Радість була на всіх обличчях. Ми зробили незабутні кадри відкривався нам на кілометри вперед виду,подивилися на наш наступний пункт призначення (гору Говерла), і почали спуск. Спуск також був не простий, але вже було веселіше і ми спустилися швидше.

Ночували ми в дерев'яних будиночках недалеко від заповідника, поблизу починається підйому але Говерлу. Гарненько відпочили,поділилися враженнями і налаштувалися на наступний рубіж: найвищу вершину України, гору Говерла.

Прокинувшись наступного дня, знову зраділи, що погода була прихильною до нас, і ми рушили вгору, назустріч вітру і сонця. Через кілька годин ми вже насолоджувалися видами з найвищого місця України.Туристів на вершині в цей час було мало і ми вдосталь змогли насолодитися красою того, що нас оточувало. Це було незабутньо.

вершинв Говерлы

Далі ми мали непростий спуск вниз, до бази Заросляк. Але, знову-таки, погода нас радувала, земля під ногами була сухою, і ми йшли, просто насолоджуючись сонцем, горами, вітром і просто видами навколо.По дорозі вітали численних туристів, що підкорюють вершину. Внизу біля баи Заросляк, ми розбили табір. Частина нашої групи закінчила похід, так як планували тільки підкорення цих вершин. Ми попрощалися і залишилися в п'ятеро.

поход в Карпаты - смереки

Далі нам треба було ще багато чого побачити. На Слуда день погода також нас порадувала,і як зазвичай поснідавши, ми почали йти підкорювати ще кілька 2-х тисячників. Спочатку дорога здавалася взагалі нескладної, не було кртих підйомів і спусків, а по сторонам були лише дивовижні види, важко передати словами, це треба бачити. Так ми дійшли до озера «Несамовите», в якому, за легендою, якщо викупатися,в цьому році знайдеш другу половинку.

поход Карпаты - траверс Черногорского хребта

У кого-то з нас половинки вже були, а кому-то просто було холодно «пірнати за половинкою» , так що ми просто сіли обідати і опинилися за столом з хмарами. Було досить високо, і здавалося ми пливемо крізь хмари, які то накочували на нас, то відступали, потіснені вітром.

озеро Несамовыте

Далі ми йшли по досить пологим горах, щоб піднятися на гору Гутин Томнатик через гору Ребра (обидві 2-х тисячники). Доходячи до гори Ребра ми побачили сніг і навіть встигли пограти в «сніжки». Хмари знову то накочували на нас, то відступали, відкриваючи дивовижні види. Поблизу не було жодної людини, було лише відчуття,що ти знаходишся в якомусь магічному і зачарованому місці.

дорога на Ребра

А далі в кошик вражень додався вид на найвищу озеро України, озеро Беребенескул. Ми дивилися на нього з висоти польоту гірських птахів або літака, було відчуття, що воно у нас на долоні. Знаходилося воно в долині серед гір ...

Гутын-Томнатык

Цей день,напевно, найбільше мене вразив своїми видами. Було відчуття, що я потрапив в казку або, як мені здалося, в фільм Аватар. Таке ж таємниче почуття зберігалося і у озера, де ми зробили ночівлю. Всю ніч йшов дощ, а до ранку ми перебували просто в хмарі, а видимість була зовсім 15-20 метрів. Теж неверятное відчуття.Далі ще було багато чого цікавого, але чомусь саме на цих яскравих враженнях і хочеться завершити свій відгук про похід за найвищими вершинами України.

озеро Бребенескул

Хочу відзначити високий рівень нашого інструктора Романа . Він показав професіоналізм, слухав кожного учасника походу. Завжди веселий, з посмішкою і почуттям гумору, з ним ми не нудьгували.

P.S. За невеликий відрізок часу для себе я отримав, напевно одне з найголовніших, що є в житті - емоції та враження. Речі стираються, гроші приходять і йдуть,а емоції залишаються і допомагають нам жити далі, радіти і згадувати. Завжди знаходите собі час для отримання незабутніх вражень!