йо-мое, що ж далі?

Отзыв о пешем походе по Крыму

Відгук про піший похід по Криму за маршрутом " Вода і каміння " у вересні 2012.
З чого б почати, напевно, з вибору маршруту і зборів?
У походи ми раніше ніколи не ходили, уявлення про те, що нас чекає в дорозі, були дуже непевними і заснованими на розповідях від знайомих. А розповіді ці рознились від " Приємна прогулянка з фотографуванням і ночівлею в найкрасивіших місцях ", до " це для міського жителя дуже важко, важливий кожен грам в рюкзаку. Красиво тільки на картинці, а на ділі важкий і монотонна праця ". Загалом, розповіді та поради нам давали дуже різні люди, на основі яких ми зробили тільки пару корисних висновків.
1. У перший похід краще вирушати з великою групою і інструктором.
2. Не розраховувати, що хтось візьме те, що може нам знадобитися (наприклад, ножі, ліхтарі або ліки).
Після того, як ми завантажили рюкзаки, а на місці збору їх довантажили загальними продуктами, то мій рюкзак важив приблизно 23-25 ​​кг, а рюкзак дружини 12-13 кг.

Початок виявився несподівано важким. Велика частина маршруту, який потрібно було пройти за перший день, була під гірку, причому кут підйому ставав все більше і більше. Піднімалися майже вертикально звивистими стежками на плато Чатир-Даг, чомусь згадувалися розповіді знайомих, які оспівували труднощі і позбавлення.Волею - неволею в голову приходила думка " Е-мое, якщо це тільки початок, то що ж далі? &Quot;. Але після підйому виявилося, що ми пройшли найважчу ділянку всього маршруту. Навіть якось сумно стало.

Ночували в той день на якійсь військовій базі, розбивши наметовий табір на пустирі перед будівлями.Тут учасники походу могли в останній раз скористатися вигодами не в кущах і гарячим душем за невелику плату.

на привале

Другий день подарував нам пішу прогулянку по майже пологої поверхні плато з невеликими підйомами, потім різким підйомом, а потім досить затяжним спуском. Може хтось і очікував від спуску легкість,як це буває при спуску по сходах, але по факту крутий спуск важче крутого підйому. М'язи ніг постійно напружені, не можна ступати на пряму ногу, підошву потрібно ставити так, щоб не зісковзнути вниз по дрібних камінцях, яких у великій кількості вистачає на всіх стежках. Хтось впорався зі спуском швидше, а кого-то першим довелося чекати в тіні дерев, попутно розглядаючи краси. Спершу був крутий спуск по лисою скелястій місцевості, а потім пішов спуск по лісовому масиву. Більшість з нас, перебуваючи на горі, досить сильно підгоріли, і тінь від крон дерев всім виявилася в радість. На ночівлю ми встали біля озера Кутузовське,яке на перевірку виявилося повністю пересохлих і порослим травою, на ньому меланхолійно паслися корови, так і норовили з таким же меланхолійним видом погуляти по нашого табору. Але з ними питання вирішили досить просто за допомогою підручних предметів і якоїсь матері.

в походе

На дні пересохлого озера росло багато меліси,з якої на багатті виходить просто чудовий чай. Третій день у нас пройшов в спусках і підйомах по гірським лісам. Пару раз ми виходили на височини, з яких відкривався чудовий вид на навколишні пейзажі і на морі, уздовж якого ми рухалися всі наступні дні. Пам'ятки, які були заявлені на цей день,нам не показали, але особисто мені було досить і того маршруту. Дуже сподобалося довгий рух по стежці, яка опоясувала гірський схил. Під тобою твердий грунт, а в 30 см праворуч крутий обрив метрів на 700. На такому шляху ворон вважати не можна, потрібно під ноги дивитися, а оглядати навколишній чудовий вид можна, тільки зупинившись.А подивитися на що там є.

крымский поход

Запам'яталося просто величезна кількість мух. Якщо у кого є накомарник, то його потрібно брати обов'язково. Ці маленькі зарази просто обліплюють всі відкриті частини тіла. Спершу їх намагаєшся зганяти з рук і ніг, але потім розумієш, що якщо їх зігнати з руки, то вони лізуть в обличчя.Так що до них швидко звикаєш. Наступні дні нічим особливим не відрізнялися. Піший перехід, спуски підйоми, з'явився мобільний зв'язок. Водоспад Джур-Джур запам'ятався сотнями туристів, які були дуже великим контрастом у порівнянні з безлюдними гірськими стежками. Дуже запам'яталися вечірні посиденьки біля багаття і гра в мафію.Якщо дивитися на заявлений на сайті маршрут, то у нас він йому не відповідав. Можливо, його спростили через особливості учасників. Але особисто мені був важливий сам процес, а не якісь там популярні серед туристів камені.

крым

В кінці маршруту, в селі Рибаче, ми вирішили затриматися ще на кілька днів.Початкові плани стати де-небудь у моря з наметом не вдалися, тому що або приватні володіння, або голе каміння. В результаті пообідали на кам'янистому березі і вирушили заселятися до місцевих жителів і приймати прегарний гарячий душ. З групи ми були не єдині, хто вирішив трохи пожити у моря,тому нам було з ким провести час і поспілкуватися.

на рюкзаке

Я походом залишився задоволений і дружина мене підтримає. Ми отримали відмінний перший досвід ходіння по Криму і обов'язково його продовжимо.