Загублений світ. Щоденник одного туриста

Автор: Дмитрий Козицкий затерянный мир - поход на мыс Айя

Розповідь про похід по Криму на травневі свята 2012. Маршрут"Затерянний світ "
Дні в большом городе тягнуться дуже довго і нудно. Вихідних чекаєш з нетерпінням, особливо якщо ти вже запланував щось цікаве і захоплююче. Минуло небагато часу з моменту нашого розставання з групою. Як тільки трохи розібрав свою фото колекцію, вирішив написати невеликий і скромний репортаж,про те як ми підкорювали Крим. Не судіть мене строго, бо моя професія пов'язана зовсім з літературною творчістю.

Користуючись нагодою, хочу висловити величезну подяку Кирилу Ясько як організатору цієї чудової компанії і звичайно ж нашого провідника і просто веселого хлопцю Сергію Рязанову.А так же нашої веселої і невгамовної групі.

З чого все почалося ...

Зародилася ця ідея задовго до початку походу, де то місяця за три. До Криму я і моя улюблена половинка підкорювали Карпати. Правда це відбувалося в “ матрацному ” варіанті. В одноденні екскурсії, ретельно вивчивши свій маршрут, ми ходили самостійно. Ось, до початку весни нам вже неабияк набрид велике місто і Таня, моя улюблена половинка і нескінченний генератор ідей, вирішила урізноманітнити наш відпочинок. Вона навіть не пам'ятає як знайшла цей чудовий і правдивий сайт, почала мене засипати своїми ідеями з приводу походу на травневі вихідні. Варіантів було багато,але ми вирішили зупинитися на маршруті “ Загублений світ ”. Забронювавши квитки в обидві сторони нам залишилося тільки чекати. Час тягнувся довго, цю мить ми наближали як могли ....

Місце і час зустрічі змінити не можна ...

&Nbsp; Після 14-ї години шляху в поїзді ми нарешті в Сімферополі.Місце нашої зустрічі з групою ми знайшли легко.Бегло познайомившись з нашим провідником і учасниками нашої групи, нам вручили частина нашого вантажу у вигляді декількох банок тушонки, печива і цукерок. Далі ми мали вирушити на зупинку маршруток. Без особливих зусиль,позначився мабуть досвід спілкування нашого провідника з одного боку і любов до туристів водія чотирьох колісного транспорту з іншого боку, ми через 5 хвилин вже займали місця в автобусі. Шлях до Ласпінський перевалу, звідки ми будемо починати свій похід, пролетів непомітно. І ось ми на перевалі. Нам відвели 10-15 хвилин на перевірку свого спорядження.Всі в очікуванні команди ВПЕРЕД. &Nbsp;

встреча группы на вокзале

Крига скресла або перші випробування ...

І так, наш інструктор віддав команду і ми дружною низкою пішли вперед, на зустріч пригодам. Ми ще не уявляли собі, які труднощі нас чекають попереду. Забігаючи вперед, скажу,що нам потрібно набрати висоту близько 300 метрів і кілька годин виснажливої ​​підйому. Я майже впевнений, що кожен з нас, хто мало знайомий з гірським туризмом, в душі проклинав той день коли погодився вписатися в цю авантюру. Але, подолавши кілька кілометрів шляху, перед нами відкрилися неймовірні краси його величності Криму.Саме невимовні, тому, що передати всю красу через фотографію, яким би ти не був профі в цій справі, неможливо. Це був перший подарунок для нас за цей важкий підйом.

привал в лесу

&Nbsp; Ми піднялися на гору Куш-Кая. Намилувавшись виглядом з гори і зробивши кілька десятків фотографій ми продовжили рух. На цей раз нас заспокоїли, Що далі таких затяжних підйомів більше не буде по всьому маршруту. Наступна наша мета-це Кокія-Кая, гора на якій свого часу розміщувалася військова база. Йти нам довелося не довго. Ще не оговтавшись від перших вражень, Сергій виголосив чарівне слово ПРИВАЛ. Ми на старій базі. Всі розбрелися по невеликому плато. &Nbsp;

на плато мыса Айянаша группа у обрыва

Тут ми милувалися хмарами, які були нижче нас і безмежним чистим морем. У якийсь момент склалося враження, що хмари можна помацати руками. Особисто я ніколи так близько їх не бачив. Ми були як птахи, які ширяють над хмарами і виглядають свою добичу.Но спустившись на землю, ми пішли далі.Свій шлях ми вимірювали не метрами-кілометрами, а часом. До наступного привалу, останнього в цей день, нам потрібно подолати 30-40 хвилин.

поход на мыс Айя Крым в мае

Там нас чекав цілюще джерело з водою, я не обмовився ... тому що в порівнянні з міською водою він дійсно цілющий. Поруч з ним ми повинні розбити табір,де ми і проведемо першу з двох ночівель. Робота знайшлася для кожного, хто готує бутерброди, хто збирає дрова для багаття, а хто починає розбивати свої намети, паралельно допомагаючи своїм коллегам.Все так втомилися, що бутерброди нам здалися царської їжею, і ми навіть не думали, що нам цього хватіт.Но як то кажуть, апетит приходить під час їжі.

поход на майские Крым выше облаков

Перший день невблаганно наближався до завершення. Уже стемніло, вогнище неквапливо потріскував вуглинками і ми всі разом зайняли свої місця, згідно з купленими квитками, навколо багаття. І так, настав час знайомству. Кожен з нас розповів усім коротко звідки і чим він займається по життю,чому він тут і чого він очікує від походу. Після того як останній розповів про себе, Сергій оголосив що настав час вечері. Напевно і години не пройшло з моменту знищення бутербродів і, щоб ви не сумнівалися, чоловіча половина нашого колективу, природно підтримала цю ініціативу. Інша частина яка нібито вже не хотіла їсти,від запаху каші з тушонкою поступово приєдналася до трапези.

затерянный мир игра - Крокодил

У Кирила є залізне правило, в поході ні грама спиртного, ні при яких розкладах. А що тоді робити туристам ввечері біля вогнища ... правільно.Начінаем згадувати всілякі ігри. І ми були не винятком.У цей вечір ми грали в (показуха) Відгадай слово. Це коли суперники загадують слово, а гравцеві іншої команди потрібно показати жестами це слово. Дуріли як могли. Немов школярі втекли з уроків і які не знають як вбити час. Вечір знайомств добігав кінця, і ми почали розходиться все по своїх наметах.

у костра

День другий або смак моря ...

Під веселий спів птахів, які деяким нашим членам групи не давали заснути, на 8 годину всі вже прокинулися і не поспішаючи почали готувати завтрак.Я більше ніж упевнений, що багато хто з нас вранці на сніданок обходяться бутербродами, а то і взагалі без них, в кращому випадку чай або каву. У нас було все по іншому.Від гарячого супу а-ля борщ ніхто не отказался.Ведь отримати необхідне кількості енергії можна тільки рідкої і гарячою їжею.

завтрак в походе поход по Крыму крымский лес

&Nbsp; План на другий день був не менш складним, за винятком того, що нам потрібно було спускаться.Ви напевно подумаєте, що ж тут складного. Адже спускатися легше ніж підніматися.А ви спробуйте самі, з рюкзаком на плечах, а я з боку подивлюся. Запевняю вас, і підйом і спуск по своєму складне заняття. Сережін застереження підтвердилися, адже нам довелося приблизно з 550 метрів висоти спуститься до морю.На нашому шляху до моря зустрівся джерело де ми і заправилися під зав'язку водою,тому що в таборі де ми збиралися ставати на нічліг вода могла отсутствовать.Ми просто вирішили перестраховаться.В цей момент я звернув увагу, що ми вже спустилися нижче хмар, а значить і море з кожним кроком ставало все ближче і бліже.Ми спустилися на пляж інжир.

по средней полке фото мыса Айятраверс туристы на мысе Айя в Крыму начало спуска трудный спуск

За часом ми спускалися десь години 3, але нам цього хватіло.Все втомилися не менш ніж в перший день. Нарешті ми знайшли підходяще місце для нашого табору і всі дружно взялися за звичну для нас роботу. У цьому місці, в порівнянні з попереднім місцем ночівлі дуже жваво.Адже тут збираються для відпочинку дикуном дуже багато туристів. Не рідкість, а точніше закономірність, побачити на пляжі лісників, які стежать за порядком і обов'язково підійдуть до вас щоб взяти з кожного плату за стоянку. Не лякайтеся їх, вони нешкідливі і виконують свою роботу. Як тільки табір був розбитий, все дружно спустилися до моря,щоб спробувати на смак яке воно весной.Вода виявилася чистою і дуже бадьорить. Біля берега курсували катери місцевих рибалок і за сумісництвом водних таксістов.Сергей домовився на наступний день щоб вони нас довезли до Балаклави, тим самим ми заощадили кілька годин для прогулянки по порту.

непростая тропа на пляже Инжир

&Nbsp; &Nbsp;День наближався до кінця і ми знову розташувалися біля багаття. Хтось розповідав свої історії, хтось фотографував захід сонця. Краса Криму своєрідна. Її ні з чим не порівняти. Але й не можна сказати, що в Криму красивіше наприклад ніж в Карпатах. Скрізь по своєму красиво. І як співається в пісні: .. краще гір, можуть бути тільки гори. &Nbsp;

закат на Аязьме закат над Фиолентом

День третій, заключний ...

&Nbsp; Коли всі речі були зібрані, ми вирушили на пляж, чекати свій транспорт, який нас приблизно за 30 хвилин доставить в Балаклаву. Їдучи на катері ми подумки прощалися з горами але обіцяли ще не раз повернутися. Але тільки дельфіни, які всю дорогу супроводжували нас,не хотіли відпускати. Нам було сумно і водночас приємно на душі, адже ми за такий короткий проміжок часу змогли здружитися. Ми вже почали навіть планувати куди нам ще хотілося б разом сходити в похід. Після короткої екскурсії по порту ми роз'їхалися кожен по своїм барлогах. &Nbsp;

наша группа на пляже перед отплятием в Балаклаву (на катере)

На цьому я свою розповідь закінчую.Дякую за вашу увагу і що приділили трохи часу. &Nbsp;

P.S. Дуже навіть добре, що ми почали похід з конца.Ведь скупатися в морі на 2-й день походу це найкращий подарунок для всієї групи, і той підйом в гори в перший день, просто прогулянка в порівнянні з тим, якби ми піднімалися від пляжу Інжир, но..все пізнається в порівнянні.Може бути варто подумати про те, щоб остаточно узаконити такий порядок проходження маршруту (від Ласпі до Балаклаві) ...